fredag 20 april 2012

Vilken fredag!

Idag skickade våra chefer hem oss kl 12! Vet ni varför? Jo, för att vi är så grymt bra;-) 3 veckor i rad har vi nått målet för omsättning på bara 4 dagar. Därför tyckte vara chefer att vi förtjänade en ledig eftermiddag:-D
Är inte det att värna om sina anställda så säg!

Efter jobbet åkte jag vill Ellinor o fikade lite med henne, Maja och Elsa. Mycket trevligt!
Sen for jag på konsum o köpte mig en sallad. De har ju börjat med en sån där bra salladsbar där man kan plocka på sig så mycket man vill av massor av smarriga alternativ. Kostar 99 kr kilot, jag plockade på mig så jag är proppmätt o jag betalade 48 kr för det:-D  Världens godaste kycklingspett hade de också, yum!

Ikväll ska jag försöka sitta lite vid datorn, kanske blir en liten make over av bloggen? Den som lever får se;-)

Magen är bättre idag, men jag måste nog tänka på vad jag stoppar i mig ett bra tag till. Skönt att det vänt iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar