onsdag 18 april 2012

Gnällspik

Jo, jag vet att vissa tycker att jag är en aning gnällig just nu. O till er kan jag bara säga; döm inte förrän ni gått i mina skor!

Det är inge kul att må dåligt, varken fysiskt eller psykiskt, o just nu mår jag dåligt på båda sätten. Inte särskilt lätt att hantera faktiskt. Svårt att få ordning på tankarna när man mår illa, har ont i magen och inte sover ordentligt. Har ingen kraft att kämpa emot just nu.
Men, nu har jag fått hem receptfria omeprazol, hoppas att det hjälper mot illamåendet och magont. Kanske kan jag även sova bättre om jag mår lite bättre i magen...

En sak till apropå gnäll... Jag skriver här för att rensa mina tankar lite, o för att slippa berätta för alla när jag har en låg period.
Jag skriver långt ifrån allt här, jag har faktiskt börjat skriva dagbok också nu. Det finns massor av saker som jag inte vill skriva om, av olika anledningar. Man måste ju behålla en fet privat också...

Jaja, jag ska krypa ner under en filt o försöka slappna av lite.

1 kommentar:

  1. Gnäll på, det är frivilligt att läsa!

    Klart man måste få gnälla, eller gnälla är ett ord jag inte gillar men man måste ju få ut tunga tankar annars exploderar man till slut..

    Kramar till dig och jag tänker på dig!

    SvaraRadera