tisdag 17 april 2012

Sjuk... Igen!

Kul va? Not....

Eller sjuk, jag har ingen feber o jag får behålla allt jag äter även om det är nätt o jämnt... Jag mår illa, jätteilla, o har fruktansvärt ont i magen. Inte ont av sjukdomen, utan i magen. Det svider liksom, o jag a öm. Har ingen vidare matlust men äter förstås ändå. Misstänker starkt att magkatarren har kommit tillbaka, o den här gången på allvar. Blir inte bättre snart lär jag väl få äta äcklig medicin igen:-( Det va många år sen det va så illa sist så jag hoppas att det ger sig snart!

Det gör ont både när jag inte ätit o när jag har ätit. Jag mår lite mindre illa när jag har nåt i magen, o det är ju åtminstone nåt. Till o med att dricka vatten gör ont, o jag som har för vana att dricka väldigt mycket:-(
Sover dåligt också. Har svårt att somna o vaknar flera gånger varje natt. Ofta med hjärtklappning. Börjar undra om det kan va ångest? I så fall lär väl det också ge sig med tiden!

Jaja, det tjänar inget till att gnälla! Bara att bita ihop o kämpa på, äta det som är minst jobbigt o ta vara på den lilla sömn jag får.
Imorrn ska jag iaf gå o jobba, om det så ska krävas att jag kryper dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar