söndag 8 april 2012

Snart över...

Ja, då va denna påsk och den medföljande långlediggeten nästan över, bara en dag kvar. O långledigt har det verkligen varit! Jag har hunnit med så otroligt mycket på de tre dagar som har passerat. O då har jag ändå mest bara slappat idag;-)

Imorrn ska jag småplocka lite på övervåningen tror jag, om jag orkar;-) O så kommer ju maken hem imorrn! Undrar om han får en chock när han kommer hem... Så rent o fint som det är här hemma nu har det inte varit på evigheter känns det som;-) Fast det är klart, jag har ju inte städat datarummet så han kanske inte för märker nåt, hihi;-)

Känns skönt också att verkligen ha varit ledig! Jag är ju nästan aldrig hemma när jag är ledig utan väljer oftast att åka till mamma. Den här helgen, att vara hemma själv och ledig, va verkligen väl behövd efter den här fruktansvärt långa vintern!
Missförstå mig inte, jag saknar mamma o Eric o alla de andra, men ibland behöver till o med jag ja hemma o vara ledig;-)

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen o hänga lite tvätt, sen återgår jag till min bok. Kanske ska göra mig ex loss te också...?
Ha en skön kväll, mina vänner<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar