fredag 13 april 2012

Förtydligande

Mitt förra inlägg är inte riktat till någon speciell person. Ibland har man dåliga dagar, o jag hade en i torsdags!
Ibland känner man sig ledsen, ensam och övergiven oavsett hur många underbara vänner man har.
Jag ber om ursäkt till alla er som tog det personligt! Det va absolut inte min mening och inlägget va som sagt inte riktat mot någon.

Jag vill också att ni ska veta att om jag blev besviken och ledsen över någon av er så skulle jag ta det med er personligen och inte på bloggen! Och jag hoppas av hela mitt hjärta att detsamma gäller er.

Det finns platser i hjärtat som underbara vänner inte kan fylla, tyvärr. Ibland gör dom platserna ont
Jag behöver skriva av mig när jag är nere, jag gör det för min egen skull, o jag vill att ni ska förstå det.
Jag har en lite låg period just nu. Även om jag mår mycket bättre och är gladare så är jag fortfarande inte helt ok. Det kommer att ta tid att bearbeta och ta itu med allt som är och har varit jobbigt i mitt liv.
Att blogga är ett sätt för mig att ventilera, att få ur mig lite av allt som snurrar i mitt huvud!

Jaja, med det sagt kan jag fortsätta med att berätta att jag återigen är gräsänka. Gubben är borta hela helgen, nytt lan i nytt sällskap.
Måste erkänna att jag blev lite ledsen att han skulle va borta en helg till!
Jag förstår att det är ända helgen som passar vissa just nu, det känns bara like tråkigt att han är borta två helger i rad...
Men, men, nu är det ju som det är!
Jag hoppas i alla fall att de får det roligt i helgen!

Nu ska jag försöka få i mig nå käk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar