söndag 22 april 2012

Helg

Jag har haft en väldigt lugn helg... Som vanligt:-P
Igår va jag iväg till Erika en sväng med Elsa o Maja o firade hennes födelsedag lite sent. Det va trevligt, som alltid.
Utöver det har jag bara varit hemma. Såg en film med maken igår, o så har jag kollat på serier i mobilen. Smidigt med smartphone när datorn alltid är ockuperad;-) Säsong 2 av Glee (har lånat ut dvd;erna o inte hunnit få tillbaka dem) och nya serien Smash har fått roa mig so far...

Är på konstigt humör... Inte direkt ledsen, mer uppgiven. Som om inget egentligen spelar nån roll. Har ingen ork, sover dåligt o magen är fortfarande inte riktigt bra.
Less över att jag inte gått ner mer än jag har sen påsk o att midjemåttet inte minskar som jag hoppats. Börjar faktiskt misstänka att p-pillrena påverkar min viktnedgång negativt... Är det så kommer jag att få kämpa dubbelt så hårt för att uppnå önskade resultat, o det vet jag inte om jag orkar just nu.

Jag gör så gott jag kan, men det är så frustrerande att det aldrig är tillräckligt... Vad det än gäller i mitt liv just nu så känns det som att mitt bästa aldrig är bra nog.
Hur ska jag lyckas hitta ork att fortsätta kämpa? Att inte ge upp...?

1 kommentar:

  1. sv: samma här. Jag tror knappt min sån skiva går spela längre för de e massor med repor och så. Välspelad med andra ord!

    SvaraRadera