söndag 29 april 2012

Sol, mjukglass & rykten

Vilket väder vi haft denna helg! Underbart med sol o lite värme:-)
Idag har jag varit hos Elsa o hjälpt henne att fixa en rastgård åt pippisarna, fikat o bara haft det bra i solen.
Har dessutom intagit årets första  mjukglass! Även det i sällskap med Elsa. Det är ju bara så gott med mjukglass:-)

I fredags bjöd maken på middag på Chang, inte helt fel. Igår va vi hemma o slappade på dagen o på kvällen hälsade vi på hos cirkus Wilson. Alltid lika trevligt:-)
Kort sagt, jag har haft en riktigt bra helg!

Sist men absolut inte minst vill jag dementera ett rykte som tydligen går på byn! Jag o Pelle har INTE gjort slut! Vi är fortfarande gifta o vi firar vår 2-årsdag om ca två veckor:-)
Så, ni som går runt o säger att vi har gått isär... Sluta ljuga o snacka skit för tusan! Väx upp o ta itu med era egna liv istället för att sprida lögner om andra.

Till er som lyssnar på ryktena... Lär er att fråga berörda människor istället. Då får ni mest sannolikt höra sanningen, o den är sällan lik ryktena.

Det va allt för mig denna söndag!
Hoppas ni alla haft en bra helg:-)

4 kommentarer:

  1. Va härligt att ni INTE gjort slut, helt galet vad fort rykten startar och börjar gå..Ännu mer galen att ni redan varit gifta i två år(men roligt):)

    SvaraRadera
  2. Ja, helt sjukt! Förstår inte varför folk håller på, men men, vi vet ju att det inte är sant!
    Jag håller med! Tiden går på himla fort!

    SvaraRadera
  3. Härligt med mjukglass :-) Tråkigt med rykten men verkar tyvärr vara så på små orter, är nog som du säger personer som inte tar itu med sina egna liv och då är det lättare att slänga skit på andra istället, härligt att saker och ting börjar kännas bättre, du ska se att allt kommer lösa sig till det bästa precis som du sa till mig en gång :-) Kram

    SvaraRadera
  4. Tyvärr är du inte bara på små orter, det bara märks mer på mindre ställen. Jag borde veta, jag har ju testat alla sorter;-)
    Ja, det är jätteskönt att man börjar hitta tillbaka till sig själv. Se ett eller annat sätt är det klart det löser sig, men som det ser ut blir det inte på det sätt jag vill. Det är något jag måste lära mig acceptera och leva med, tyvärr. Kram

    SvaraRadera