tisdag 24 april 2012

Tisdag

Jag gillar inte tisdagar! Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför, jag bara tycker verkligen inte om dem...
Idag är lite av ett undantag dock!

Började dagen hos kuratorn, hon är verkligen suverän! Fick mig en väl behövlig powerboost och gick därifrån med en nyfunnen målmedvetenhet. Hoppas det håller i sig lite längre den här gången bara;-)

Sen va jag o klippte mig på eftermiddagen, hur nöjd som helst:-) Nu ska det bara färgas lite så blir det perfekt;-)

Har även pratat med min läkare på gyn idag... Berättade för honom om alla biverkningar jag misstänker beror på p-pillrena, o han trodde precis som jag att det faktiskt beror på pillrena. Så nu ska jag få testa en sprillans ny sort minipiller!
Håller tummarna att de funkar bättre....

Så, jo, det här har faktiskt varit en helt ok tisdag. O jag känner mig helt ok idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar