måndag 2 april 2012

Go fika:-)

Idag fick vi go fika på jobbet! Cathrine dag Barbro som från och med nu tar över tidningen Affärsnytt Norr för att driva vidare på egen hand bjöd på super gott avskedsfika, Toscakaka och ananaspaj med vispad grädde. Mums:-D
Tack snälla ni för fikat och ett varmt lycka till! Ser fram emot nästa nummer av tidningen:-)

På torsdag blir det också go fika på jobbet! Då ska vi ha Kakfest, typ buffé, där alla bidrar med något hembakat. Gissa om vi kommer att mumsa tills vi spricker;-) Jag återkommer med mer info och kanske nån bild på torsdag!

Ikväll blir det lugnt, läsa o hänga tvätt. Imorrn vet jag inte, kanske tar mig iväg till ringarna o hälsar på någon av systrarna Walkeby...? Kanske, men det känns som att jag har glömt nåt jag ska göra imorrn... Typiskt mig:-P
Onsdag ser nästan likadan ut den, fast då ska jag baka till torsdag oxå.

Bara fyra dagar att jobba den här veckan ju! Hoppas det betyder att jag kan få en massa bra saker gjorda i helgen;-)

Nä, nu ska jag göra mig lite te o krypa ner med min bok tills tvättmaskinen bestämmer sig för att bli klar;-)

1 kommentar:

  1. Tack själv Carro för hjälpen under dessa år. Du är en fena på det du gör :) Vi ses framöver. Ha det bra /Cathrine

    SvaraRadera