fredag 6 april 2012

Lååång fredag...

Första lediga dagen av fyra och jag har hunnit med massor! Började dagen strax efter 9 med macka o en kopp te. Sen kom Maja och vi for till Erika för att fara till dollar med henne o sötaste Olivia. Efter dollar for vi tillbaka till Erika o fikade lite.
Sen for jag till Elsa o käkade korv med bröd innan hon skulle börja jobba igen. Strax före 15 va jag hemma igen.

Satte mig i soffan i ca fem minuter när jag kom hem, men fick för mig att jag skulle storstäda så så fick det bli! Jag har storstädat nästan hela undervåningen, allt utom gubbens heliga datarum;-) Plockat, sorterat, skurat, skrubbat o dammsugit. Nu är det så rent o fint här så:-)
Sen gjorde jag smörgåstårta o kokade ägg till lunchen med Elsa, Maja & Malin imorrn! O så har jag hängt tvätt....
Tror ni jag är trött nu? Då tror ni rätt;-)
Så nu ska jag njuta av en burk dr pepper o läsa lite i soffan innan jag slutligen snubblar i säng;-)

Slutledning; långfredagen är verkligen lång:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar