onsdag 25 april 2012

Längtar

Jag längtar efter sommaren, och semestern, men mest av allt längtar jag efter mamma och lillebror<3
Jag längtar till semestern, när jag, lillebror och våra respektive ska åka ner o hälsa på pappa.
Jag längtar efter att få umgås och mysa med mamma o lillebror o alla andra jag saknar i sthlm o Skåne.
Jag längtar efter att få krama min mamma, min underbara älskade mamma.

Jag saknar dom! Ibland känner jag mig på fruktansvärt ensam, så tom. Det är ett tomrum som inga vänner kan fylla, hur underbara de än är.
Nu längtar jag verkligen efter dom! Det är alldeles för längesen jag träffade dem, o just nu är semestern alldeles för långt bort! Jag vill ju träffa dom nu! Jag behöver dom nu... Älskade mamma som stöttar o finns där, underbara Eric som alltid retas.
Jag älskar er så det gör ont i hela mig!

Ta ett blad ur min bok, lyssna på ett gott råd,  flytta aldrig för långt ifrån din familj, dina nära o kära.
När du väl behöver dom, när du rasar och är ledsen, då finns det inget som gör så ont som vetskapen att de finns ett samtal bort men du kan inte se dom, inte träffa dom o få den där stärkande kramen du verkligen behöver.
Tro mig, jag vet vad jag pratar om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar