lördag 7 april 2012

Påskafton

En väldigt trevlig dag måste jag säga! Trots att jag i motsats till vad jag trodde sov jättedåligt:-( Jag borde ha somnat som en klubbad säl, istället låg jag o vände o vred på mig i vad som kändes som en evighet. Har vaknat flera ggr under natten också, inge kul.
Så idag är jag trött, nu har jag dessutom huvudvärk som tusan:-(

Men som sagt, jag har trots det haft en mycket trevlig dag! Maja, Elsa och Malin har varit hit på påsklunch:-) Jag gjorde en club sandwich tårta som va helt underbar o ägghalvor, Maja o Elsa bidrog med sin berömda smarriga brieostpaj o Malin hade bakat jättegott surdegsbröd. Ingen dålig lunch;-) Till det serverades dr pepper o påskmust. Sen drack vi kaffe/te o surrade en massa om allt mellan himmel o jord.
Tack kära vänner för en underbar dag:-) Måste helt klart göras om!

Disken är avklarad och jag har nyss intagit en lätt middag bestående av ett par vårrullar från Icas frysdisk. Snabbt enkelt o ganska gott!
Så nu ska jag spendera resten av kvällen med att bara slappa! Läsa lite, kanske se nån film o dricka ännu mer dr pepper. Kanske tänder upp en lite brasa i kaminen också, om jag orkar;-)

Ha en fortsatt trevlig påskafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar