torsdag 1 november 2012

Slaskig torsdag

O så blev det plusgrader och snön försvann:-( Trist! Nu hade den gärna fått stanna, det är så mörkt o trist ute så snön lyser upp... Men, men, det är sällan jag och vädergudarna är överens;-)

Har iaf jobbat idag, yay! Magen vill inte riktigt som jag och jag är trött och tung i kroppen, men det går åt rätt håll. Så länge jag klarar av att jobba så är jag nöjd, är så jäkla trött på att ha sjukdagar varenda *pip* månad:@

Ikväll har jag varit hos Elsa en sväng, så nu är korsettproblemet löst;-)  Vi va väldigt överens om att min första plan inte funkade, så den allra nyaste korsetten (som jag fick ett dygn efter den andra) vann. Istället för svart korsett med leggings i skinnimitation så blir det en helt annan stil. Vad får ni se på lördag om jag kommer ihåg att ta nån bild;-) Ser verkligen fram emot lördagen o tror det kommer bli kanonkul:-)

Imorrn kväll ska vi på en lite försenad kräftis i Tullis men bästa bonusfamiljen, ännu en grej jag ser mycket fram emot! Men imorrn blir det nyktert för lilla mig, dumt att utmana magen mer än nödvändigt. Plus att jag har blivit för gammal för att orka med tvådagars;-)

O nu, nu ska jag läsa lite! Jag är äntligen klar med Stolthet och Fördom och ska lämna in sista läsloggen på söndag eller måndag. Så nu får jag läsa vad jag vill, o då fortsätter jag med Katharine Kerrs serie om Deverry och The Westlands.
O sen ska jag sova, så att jag är någorlunda sig imorrn;-)

Ska du ut på halloweenpartaj på lördag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar