fredag 16 november 2012

Instagram...

Jaha, då har även jag skaffat instagram! Monstercajjot heter jag om ni vill kika.
Än så länge har jag bara laddat upp några bilder för att testa, tre från Prag (<3) o en på lilla Nisse-kisse:-)
Kul grej det där! Vi får väl se hur ofta jag kommer att komma ihåg o använda det;-)

Utöver det händer det inte mycket just nu! Pluggade matte med Elsa igår o hade lektion i matte på skolan idag. Går hyffsat, men jag kan inte påstå att jag tycker det är kul;-) Men det är bara att bita ihop, fixa det ska jag!

Gav in för godissuget ikväll, stupid me... Köpte lösgodis, åt lite o nu mår jag illa som fan o har gjort i ett par timmar. Otippat va?! Att jag aldrig lär mig:-S Jag tål inte det där! Förhoppningsvis har det gått in i min tjocka skalle nu ;-)

Aja, det va det enda jag hade att erbjuda idag. Nu ska jag krypa i säng med min bok!

1 kommentar:

  1. Jag heter Risadonna_27 om du hinner leta åt mig först på instagram :-)

    SvaraRadera