måndag 5 november 2012

Tröttheten personifierad

Jeez, va trött jag är idag! Känns som att jag har blivit överkörd av en ångvält, igen:-S Ser fram emot ett gäng lugna helger framöver, börjar bli för gammal för sådana här vilda historier;-)

Men! Trots denna trötthet lyckades jag skriva o lämna in min sista läslogg, hunnit diska o kolla in senaste avsnittet av The Walking Dead och Once Upon a Time och lagat en trasig nagel;-) Nu ska jag göra mig iordning sen hänga tvätt o sist av allt plugga lite inför provet i naturkunskap imorrn.

Tiden går fort just nu, men ändå sakta... Jag vill att det ska bli jul snart så jag får åka till mamma... Men jag har små saker att se fram emot fram tills dess också:-)

Just nu längtar jag till onsdag, o ni som inte redan vet vad jag ska göra då får vänta o se, moahaha:-D

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar