onsdag 7 november 2012

Nygaddad :-D

Bjuder på ett par bilder på dagens tatueringar! Jag vet, de är dåliga, men ni får hålla till godo med dem tills det här läkt och jag kan ta bättre bilder!

Det blir en, eller kanske två, sittningar till innan allt är klart, men jag är grymt jäkla nöjd även som den är nu!
Det ska till lite fler rosor och skuggor kring dönicken o så ska vi göra nåt på utsidan av överarmen, fattar ni hur grymt snyggt det kommer bli?!!
Men det får vänta till början på nästa år, o det passar ju fint för nu när det närmar sig jul har man nog med utgifter ändå;-)

Så, tack till alla mina underbara vänner för presentkorten som gjorde dagens verk möjligt <3
Där inkluderas finaste och bästa tatueraren själv, Maria på Hellroad Tattoo & Design.

Btw, om ni aldrig har varit in o kikat på Hellroad, då är det dags nu! Supermysigt där, o hon har massor av kul saker att sälja förutom tatueringar!

Nu ska jag diska, sen far jag vill Elsa o tigger en kopp te;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar