fredag 2 november 2012

Freaky Friday?!

Idag är det fredag, om ni inte redan visste det;-) O en konstig dag har det varit, men jag kan inte riktigt sätta fingret på varför...
På jobbet va några av mina söta kollegor smått halloweenutstyrda, kul:-D Själv spar jag mig dock till imorrn!
Malla hade parkerat två spöken vid sin plats, chefen släckte en lampa ovanför dem för stämningens skull o så spelades det ett kort tag läskig halloweenmusik i receptionen;-) Det är såna detaljer som gör att man har lite extra kul på jobbet ibland! O vi har det rätt ofta;-)

Mår ännu lite bättre idag, så jag har hopp inför morgondagen!

Nu ska jag finputsa lite på dagens makeup så det håller sig hela kvällen, ska ju på kräftis/halloweenmiddag i tullis snart:-D

Have a happy, freaky friday everybody!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar