söndag 4 november 2012

Gårdagen

Jag va som sagt vampyr, men tyvärr va tänderna jag beställde på nätet för stora så de fäste inte. Men det funkade ju fint utan dem också:-)

Nunnan, Linn, va mitt offer, min foodsource of the night. Därför ser hon lite sliten ut;-)
Matti va, ja jag tror vi kom fram till rocker. Hade jag inte vetat att det va han (låg hjälpte till att sminka honom) så hade jag aldrig sett att det va han;-)
Mia va demon, o en väldigt söt sådan också!
Sist men inte minst har vi världens sötaste kossa, bästaste Elsa:-D

Jag sminkade mig själv, Elsa, Linn och hjälpte till att sminka Matti.
Duktiga Maja har för hand sytt på alla fina svarta fläckar på Elsas kläder och vi tre hjälptes åt att "måla" henne vit med svarta fläckar.

Kul hade vi iaf! Jag, Elsa och Maja mötte upp Mia på Frasses o köpte pizzor till vår lilla pizzabuffé. Sen va vi hos Mia och åt, drack, surrade,sminkade och hade allmänt kul. Linn o Matti kom när vi hade ätit och ytterligare lite senare kom Malin och Maria.
Senare knatade vi över på Folkan där det va en massa utklädda människor, kul att så många engagerar sig tycker jag:-D

Själv lyckades jag hamna på efterfest hos vår verksamhetschef, det va också kul! Trevliga människor och chefen blandade riktigt smarriga groggar. Jag tog det ändå hyffsat lugnt, men eftersom jag kom hem först runt 4:30, sov dåligt o klev upp strax före 10 är jag allt annat än pigg idag. Rätt dryg skallebank har jag också, men det va det värt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar