tisdag 20 november 2012

En tisdag

Insåg idag att jag nu bara har 4 lektioner av naturkunskap kvar, sen är jag klar:-) Tusan va tiden går undan nu!

Hade tänkt simma idag, men jag orkade inte åka iväg så jag körde ett 45 min pass Zumba sculpt & tone istället. Sen ringde mamma, o sen lillebror, så jag har spenderat över 1,5 timme i telefon:-)

Längtar som en tok till jul o allt kul som händer då! Saknar alla så himla mycket...
Men det händer ju mycket skoj nu framöver, så tiden kommer nog fortsätta gå fort:-)

På lördag ska jag o Elsa till stan, bara hon o jag. Shoppa, fika, shoppa mer, kaka middag o gå på bio, supermys!
Helgen därpå får man börja julpynta! Eftersom läget är som det är så kommer jag inte att pynta så mycket i år, men lite mysigt ska jag minsann göra det! Jag tänker också äta en lussebulle o dricka glögg o kanske till o med lite julmust den helgen.
Helgen efter det blir det lugnt, vad jag vet, o sen den 14:e har vi julfest på jobbet. O sen... Sen far jag vill Stockholm <3

O nu? Ja, nu tänker jag göra mig iordning o gå o sova! Gonatt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar