onsdag 31 oktober 2012

Bloggtorka?

Ja, jag har inte orkat skriva på några dagar... Jag har såklart lyckats bli sjuk igen:-( Hatar mitt klena immunförsvar! Men, men, det hjälper inte att klaga... Va iaf magen som bråka igen, kan ha varit magsjuka, kräktes några ggr natten mellan måndag o tisdag, haft feber o när allmänt blä. Kan såklart inte äta vad som helst heller, men det börjar jag nästan vänja mig vid.

Helgen va iaf superkul även om den blev oerhört lång! Kom hem runt 3:30 på söndag morgon, efter att ha packat ihop o städat lite så Folkan. Sen upp o städa igen på söndagen, va så Folkan från 10:15 till 16:45. Helt död på söndagkvällen såklart;-)
Men det va värt det! Jag har träffat massa kul folk, lyssnat på flera bra band och lyckades sälja en del åt Hellroad under dagarnas gång. Burlesktjejerna från Stockholm va kanon, det kom mycket folk och det här varit trevlig stämning hela helgen.
Mer kan man väl inte önska sig?
Jag hjälper iaf gärna till igen!

O i helgen är det halloweenpartaj! Jäklar va skoj det ska bli:-) Hoppas min mage pallar bara, annars får det väl bli en nykter helg för mig. Ut ska jag i vilket fall som helst!
Men nu har jag problem;-) Köpte en svart, skitsnygg korsett som jag planerade att ha på mig, men nu har jag fått en annan som också är skitsnygg! Den här är ljusgul med svarta detaljen och ser ut som en klassisk korsett, hur snygg som helst! Den svarta är en något kortare  halterneck som ser med badass ut.
Den gula är ju lite längre, vilket gömmer de kärlekshandtag jag har kvar, det gör tyvärr inte den svarta... Ja, beslutsångest över korsetter... Inte illa;-)

Nu ska jag krypa tillbaka ner under min filt o kanske slå på en film...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar