onsdag 24 oktober 2012

Onsdag

En rätt vanlig dag.... Eller ja, vanlig är väl kanske att ta i, men ändå!
Ont, knaprat snurrigibollen-piller vilket gör mig seg o lätt illamående, men alternativet är värre. Klent humör, grymt överkänslig just nu, men det har ändå gått rätt bra.

När jag kom hem hade vi fått nya filmer från Lovefilm, en av dem va komedin Paul, som vi bestämde oss för att se på en gång. Jäklar anamma vilken kul film! Har ni inte sett den så gör det bums! Vi skrattade näst intill oavbrutet båda två:-) Precis vad jag behövde idag!

O så har jag betalat korsetten jag har köpt på tradera till halloween, så den dyker upp här vilken dag som helst:-)
Dessutom har jag fått allt annat jag ska ha till halloween! Smink o resten av kläderna har jag redan själv.
Längtar som bara den, det ska bli så kul!

Nån som kan gissa vad jag ska va? ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar