måndag 22 oktober 2012

Fullspäckad vecka!

Ny vecka, nya tag!
Visserligen är det inte en bra vecka, eftersom jag startar veckan med pms o därför lär få avsluta den på morfinverkande, men jag har fullt upp i alla fall! Mina planer tar inte hänsyn till min sjukdom;-)

Imorrn ska jag iväg o simma, mitt knä blir bara sämre o sämre nu så förhoppningsvis är simning ett bra träningsalternativ tills det börjar vända igen. Trevligt sällskap får jag också:-)
O på dagen är det naturkunskap, känns som att jag har hyffsad kläm på det jag ska kunna, men ska för säkerhets skull läsa igenom det ett par ggr till.

Onsdag blir nog lugnt, har en del att göra hemma då men jag ska inte bort iaf! Samma sak på torsdag. Jag måste dels städa lite, dels plugga. Ska skriva andra läsloggen o förhoppningsvis läsa ut boken så att jag kan skriva sista loggen på söndag.

Fredag o lördag är det Hometown Glory-festivalen:-D Den får ni inte missa!!! Jag själv kommer att jobba mig igenom helgen, men det ska lik förbannat bli grymt kul:-)
Tyvärr kan jag inte vara med o lära mig dansa burlesk eftersom mitt jävla knä bråkar, men jag får ju åtminstone se dem på kvällen!

Nu ska jag kolla på CIS och sen ska jag sova! Gonatt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar