fredag 19 oktober 2012

Beloved music

Jag älskar musik! Ja menar, vem gör inte det? Jag lyssnar på musik nästan hela dagarna, på jobbet nynnar jag med lite tyst men i bilen bältar jag ut i hög stämma. Jag ser nog  rätt dum ut när jag kör bil, för jag sjunger verkligen för full hals, hihi.
Just nu sitter jag vid datorn och håller på att skapa mig en ny skiva till bilen, en "kul att sjunga med i" skiva  =) Och jag längtar efter att få sitta i bilen och sjunga med till den! Men jag får nöja mig med att studsa runt i vardagsrummet med kurar i öronen och lyssna via spotify på mobilen ikväll;)

Jaja, jag har absolut ingenting intressant att skriva, annat än att jag inte är kompis med mitt tangentbord:p
*note to self; införskaffa ett större tangentbord!

Delar med mig av en grymt bra låt av Linkin Park:
http://www.youtube.com/watch?v=OjZc_Xr4U8A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar