torsdag 25 oktober 2012

Snö & besiktning

Idag har det snöat igen! Men den här gången är det minusgrader ute så det är ok;-) Snö är bra, snö gör att det blir ljusare, och ljus är precis vad jag behöver! Snö brukar också föra med sig bättre väder och en torrare kyla som är lättare att klä sig mot än regnig, fuktig kyla. Jag är ok med snön nu, det får gärna komma mer o den får gärna stanna. Men inge mer slask tack!

Besiktade brumbrum idag, o det gick som väntat mindre bra. Ombesiktning inom 30 dagar. Bromsarna är knas så jag va fullt beredd på det, nu hoppas jag bara att jag får hjälp att fixa dem så att skrutten går igenom besiktningen nästa månad!
Jag gillar inte att besikta bilen... Jag vet inte varför, men jag tycker att det är jätteläskigt. Löjligt, eller hur?
Men det måste göras, så det är bara att bita ihop o fara dit;-) Några av mina kollegor fick sig ett skratt på min bekostnad iaf, o det bjuder jag så gärna på!

O imorrn smäller det! Hometown Glory-festivalen kickar igång kl 17 och håller sen på till 02. Det missar ni väl inte?! Det kommer bli grymt bra:-)
Men jag undrar i mitt stilla sinne hur jag som är så trött just nu, o dessutom knaprar mina morfinverkande smärtstillande, ska orka vara pigg o alert så länge.
Men det löser sig nog när man väl är på plats! Kul ska det bli iaf:-)

Nu ska jag göra mig iordning och se till att få mig lite skönhetssömn;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar