torsdag 18 oktober 2012

Nästan helg

Igen! Bara en ensam liten dag kvar att jobba, sen två dagar med sovmorgon, studier och städning...  Yay;-)

O nästa helg är det Hometown Glory Festival:-D Den där ni absolut inte missa! Livemusik, massa spännande utställare, flera tatuerare, försäljning av en massa kul grejer och burleskdansare från Stockholm med mera. På Folkan, start nästa fredag (26/10), be there or be square;-)
Själv ska jag hjälpa till att ta hand om Hellroads butik och förmodligen en del annat, ni hittar mig i vimlet iklädd en Hometown Glory Festival -Crew tröja! Ja, o nå byxor o så med såklart...

Jag är taggad inför festivalen, o inför halloween som kommer helgen efter festivalen, men jag undrar i mitt stilla sinne hur jag ska orka... Kul blir det med största säkerhet o förhoppningsvis räcker det för att hålla mig upprätt ett tag till;-)

Men just nu ska jag vila, slappa framför Criminal Minds o sen blir det sängen o försöka läsa lite mer av Stolthet och Fördom.

Vad har ni för planer för helgen?

2 kommentarer:

  1. I helgen ska jag jobba lite men jag varvar med nöjen så imorgon kväll blir de middag och utgång med syster, mamma och vänner. Ha en härlig helg kram Kim

    SvaraRadera
  2. Härligt, hoppas att ni får det riktigt mysigt =)Hälsa båda från mig! Kram

    SvaraRadera