lördag 15 mars 2014

Wihoo :-)

Idag LEVER jag :-D Jag är nästan pigg till o med, o det händer inte ofta! Kanske va det bra att jag blev dyngklen i några dagar, kanske va det min sista släng av vintertrötthet! Hoppas kan man ju iaf ;-)

Jaja, tokless på att bara sitta hemma så tassade jag o D in på byn runt 13. Köpte en ny rygga till mig som jag behövt länge, kikade lite på sportaffärerna (jag efter träningkläder o nya gympadojjor, D efter skojiga överlevnadsprylar) o sen käkade vi lunch i Simonfiket. Efter det tog vi en promenix upp längs 45:an o på väg ner för Amaliagatan bestämde vi oss för att kika in hos bästa E & S. S for på gymmet när vi kom så vi höll E sällis, snackade lite strunt o drack kaffe o när S kom hem bestämdes det att vi skulle haka på dem till en annan E ikväll, käka middag o umgås. Mycket trevligt :-)

Väl hemma va jag så full av energi så jag drog igång ett rejält träningspass. Jädrar va skönt det va att få röra på sig o sträcka på kroppen ordentligt efter flera dagar i soffan i zombietillstånd :-) Grymt skönt! O bra gick det också :-)

Så nu sitter jag i soffan, tänkte läsa lite o svettas ur mig ordentlig innan jag skuttar in i duschen o gör mig redo för en trevlig kväll i gott sällskap!
Ni kan inte ana hur skönt det känns att vara tillbaka på banan igen, nu jäklar ska jag köra järnet o hålla mig frisk länge ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar