torsdag 6 mars 2014

En liten gnutta solsken

Idag va en fantastiskt fin dag att ha friskis! Solen kikade fram, temperaturen va superhärlig o himlen va mer blå än grå för första gången på evigheter. Dessutom va det förvånansvärt ohalkigt och helt enkelt toppen för en lång, frisk promenix. Det va längesen jag kunde gå en riktig promenad ute nu så det va verkligen guld värt, snacka om att lätta upp humöret.

Trots en fruktansvärd värk i min högra axel/skuldra (som bott där bra länge o bara blir värre), en natt med väldigt dålig sömn och därmed grym trötthet har detta varit en väldigt bra torsdag. Säkert mycket på grund av det härliga vädret och den sköna promenaden :-) Känns dock skönt nu när jag har så jäkla ont att jag ska till läkaren imorrn, nu håller vi tummarna att han kan underrätta underverk med min axel o att vi lyckas klura ut varför mina leder vägrar förstå att jag inte är en 85-årig reumatiker ;-)

Förutom läkarbesök har jag nåt annat riktigt skoj att se fram emot imorrn! Jag, och nästan alla mina kollegor, ja hela firman mest, ska åka till stan efter jobbet o införliva vår julklapp från chefen :-) Middag på Clarion och sen RAW Comedy Club, visst låter det superskoj? Det kommer fot alldeles säkert att bli också :-D Efter det väntar en helg med min älskade sambo <3

O nu ska jag slöglutta på lite House innan läggdags!
Xo xo ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar