söndag 16 mars 2014

Toppenhelg

Jo serni, det vart en riktig toppenhelg det här, trots att jag trodde att jag skulle dö för bara ett par dagar sen ;-)

Vi hade supertrevligt igår kväll, åt alldeles för mycket skräp (pizza till middag o sen El's himmelska brownies på det), massa skratt, massa surr o film. Perfekt avslutning på en grymt bra dag!

Idag har jag mest tagit det lugnt, D har varit ute o busat med vänner o jag passade på att skura badrummet, köra en maskin tvätt, gå en lång otroligt skön promenad i solen o handla. Cyklade en kort stund på träningscykeln o stretchad länge, sen har jag mest slappat framför tv:n. En riktigt bra söndag också alltså :-)

Så förutom snuva, konstanta nysattacker och dålig sömn inatt har jag absolut ingenting att klaga på! Nu ska jag snart krypa ner i sängen, läsa lite o förhoppningsvis få en god natts sömn, sen är jag redo för en ny vecka :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar