torsdag 27 mars 2014

En sån där dag

Ja, idag hade jag hellre legat i en snödriva vid sjön med en stor kopp varm choklad än på jobbet, ja mest hela den här veckan faktiskt ;-) Så fantastiskt väder har vi här just nu and I love it!

Tog en lång promenad på friskis idag, ville knappt gå in efteråt. Tog en omväg hem efter jobbet, samma där, jag ville inte gå in efteråt. Men hungrig va jag båda gångerna så det va bara att lämna den friska luften bakom mig o få i mig lite käk ;-)

Har lite ångest just nu faktiskt, fikade massor på jobbet idag när goa A kom o hälsade på o jag försöker ju undvika sånt till vardags. Det blev dock min motivation för att gå en omväg hem o strax ska jag köra ett rejält träningspass för att lindra efter mitt snedsteg lite så sen känner jag mig säkert bättre!

Imorrn är det fredag, o min fina D är ledig, kan man annat än längta? Fredagar är bra dagar, väldigt bra dagar :-)

O nu, dags att kämpa bort lite fläsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar