onsdag 12 mars 2014

Sjuk

Japp, då va det dags igen :-(
Denna gång är det en dunderförkylning med tillhörande feber som spökar och jag är nr 4 i raden av folk på jobbet som åker på skiten, näst efter chefen, verksamhetschefen och min kollega J. Endast vi på "The top floor" har trillat dit hittills, förhoppningsvis slipper resten av mina kollegor bli smittade ;-)

Gick hem runt 11:20 tror jag, o har legat som ett kolli sen dess. Blir hemma imorrn eftersom jag har 38,4 i feber nu, men hoppas på att få jobba på fredag. Är så evinnerligt jäkla less på att vara sjuk! Men, men...

Just nu längtar jag mest tills D kommer hem, jag hoppas på att få bli lite ompysslad innan jag däckar för natten ;-) Medan jag väntar slökollar jag på tv-serier och dricker te. Jag är grymt sugen på nåt men har inget hemma så jag måste försöka tassa in på byn o köpa lite frukt o juice imorrn. Idag hade jag inte orkat om jag så kunnat krypa hela vägen.

O nu ska jag sluta gnälla o krypa tillbaka ner i soffan med ännu en kopp te o en till förpackning näsdukar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar