tisdag 25 mars 2014

Det där med sol

Visst är det väl ändå underbart när solen skiner hela dagen o man knappt kan skönja ett moln på himmeln? Det tycker då jag iaf, o precis en sån dag har det varit idag! Gissa om det va härligt med en promenix på friskis ;-)

Är fortfarande sådär trött o slut, men det känns ändå lite bättre när det är fint väder o ljusare ute. Jag gissar att det sakta vänder nu men att det kan ta lite tid. Har haft grymt ont i halsen ett par dagar men det känns som att det börjar ge med sig det också, så länge jag inte blir sjuk är det väl inte så mycket att bry sig om!

Gillar att det börjar kännas som att våren är så väg o hoppas att det fortsätter så, o hoppas på fint väder i påsk så man kan vara ute mycket o verkligen ladda batterierna. Efter påsk brukar allt bara flyta på tycker jag, mycket långhelger, det blir ljusare ute o man börjar planera för semestern. Vi ska ju dessutom flytta framåt sommaren, ja jobbet alltså, o det känns jättespännande o kul! Det kommer nog bli en rejäl nytändning för oss allihop :-)

O nu ska jag avnjuta en kopp kaffe innan det är dags att köra igång dagens träningspass! Tror minsann att det är en Zumba-dag idag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar