måndag 3 mars 2014

Ny vecka, igen ;-)

Jag borde känna mig utvilad efter den här helgen, men tji fick jag! Jag är så trött att ögonen går i kors o det har jag varit mest hela dagen :-P Jag förstår faktiskt inte varför, jag borde inte vara såhär trött, men jag skyller faktiskt mycket av det på vädret. Kommer det bara lite sol så vänder det nog!

Trots denna överväldigande trötthet tvingade jag iaf igång kroppen för ett litet, lugnt styrkepass! 30 min plus stretch med lite arm och ryggövningar fick räcka idag, men det är ju mycket bättre än inget alls.
Jag har lagt i en högre växel, jag ska komma i form igen om det så är det sista jag gör. Minskar portionerna lite, rätt mat äter jag ju redan till största del, o lägger till nåt träningspass i veckan så att jag bara har en vilodag. Det borde funka! O jag tror också att jag kan hålla de här rutinerna på sikt.

En trist sak dock, fick mail idag om att promenadbandet vi beställt va helt slut :-( Har hittat ett annat så det kommer fortfarande bli av, men det kommer dröja minst en vecka innan vi får det. Men bättre sent än aldrig!

Nu ska jag, med gott samvete, krypa ner under en filt i soffan o slökolla på House med världens bästa D :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar