söndag 12 januari 2014

Vilken dag :-/

Har spenderat större delen av dagen i soffan framför tv:n, frusen som tusan, med grym värk på olika ställen och noll ork till någonting. Vi gick en kort promenix in på byn o handlade lite till middagen o efter det va jag helt slut. När vi kom hem ringde mamma o när jag pratade med henne fick jag en fruktansvärd huvudvärk o misstänkte migrän. Inte min dag helt enkelt... Men med all värk så bestämde jag mig till slut för att ta en halv av mina morfinverkande tillsammans med en Ipren.

Tabletter o Ds underbart goda entrecote verkar ha haft fin verkan iaf! Knappt en timme efter maten fick jag världens energiryck! Jag kunde inte sitta still, jätteskönt! Jag satte igång med att städa bort resten av julen (gardinerna i Ds rum är kvar, men det fixar jag imorrn), strök o bytte gardiner, hängde upp fönsterlampor i vardagsrummet, plockade iordning o organiserade allt julpynt o piffade lite allmänt här. Helt otroligt skönt att få en massa gjort! Förhoppningsvis orkar jag lite imorrn också, skulle vara skönt att verkligen få ordning här :-)

Men nu är energin borta o jag slappar framför tv:n igen en stund innan läggdags. Får jag bara sova ordentligt inatt så är jag nog på topp imorrn ;-)

Hur har er helg varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar