lördag 11 januari 2014

...

Lördagen nästan över, o vad har vi hittat på då? Vi började dagen med att kolla på Phantom of the opera, sen for vi ut o skaffade oss lite vuxenpoäng. Vi började med Dollar, sen for vi på återvinningen med en massa skräp o sen for vi o pantade o handlade lite.

Väl hemma igen småplockade vi lite, jag städade bort julen i matrummet o köket medan D plockade iordning lite o dammsög. Sen fixade vi middag o käkade framför Les Miserablé. Till efterrätt stekte jag lite päron i kanel som vi åt med en klick lättvispad grädde. Just nu sitter vi o kollar på Dark Shadows.

Så det va min otroligt intressanta dag, en massa film kombinerat med lite nytta! Imorrn ska vi städa bort julen ur de andra rummen o fixa till lite här hemma, sen får vi se vad det blir!

Trött o med en massa värk får man ta dagen som den kommer, men jag tycker ändå att denna dag har varit rätt bra. Nu hoppas jag bara att jag får sova också ;-)

Hoppas er lördag har varit minst lika bra som min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar