måndag 6 januari 2014

That Sunday feeling

Jag vet att det är måndag idag, men det känns verkligen som en typisk söndag! Förmodligen beror det på att det är den sista dagen innan jobb o att jag har tvättstugan... Oavsett vad så är det iaf söndag idag i mitt huvud ;-)

Skjutsade D till jobbet för en stund sen, så tvätten får jag ta hand om själv. Seg som tusan idag, känns att jag har sovit dåligt flera nätter igen. Har dessutom vänt på dygnet så i ett tappert försök att underlätta för mig själv imorrn klev jag upp lite tidigare idag, inte tillräckligt tidigt dock, men jag har varit vaken sen 9 iaf.

Tänkte försöka köra ett träningspass sen, men pajade knät när jag körde ett kort pass igår så vi får väl se... Har grymt mycket värk nu, mest troligt på grund av att jag suttit still mycket, kört en väldans massa bil o inte har rört på mig regelbundet på flera veckor. Jag hoppas på att korta, lätta träningspass och lite promenixer ska råda bot på det, men det kan ju ta ett tag innan man är igång ordentligt igen. Skönt att börja jobba igen dock, så man får några vettiga rutiner igen :-)

Nej, en stor kopp kaffe innan det är dags att kuta till tvättis igen känns som en fin idé :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar