söndag 19 januari 2014

Soffan-människans bästa vän?

Soffläge idag, nästan hela dagen har spenderats här framför Pretty Little Liars med katter, goda nyttiga snacks o bubbelvatten. Grymt skönt!
Spenderade nästan hela gårdagen i soffan också, framför Ravenswood. Vila känns som en bra idé just nu!

Igår kväll va jag på E's födelsedagsfest, mycket trevligt! Blev bjuden på megasmarrig middag, drack några öl o surrade med en massa trevligt folk, precis som det ska va :-) Gick hem runt halv ett för att jag blev så grymt trött o fick huvudvärk. Trots att jag druckit nästan 2 liter vatten under natten va huvudvärken nästan outhärdlig när jag vaknade så jag har som sagt tagit det lugnt o druckit enorma mängder vatten idag. Tog en varm dusch o en kort promenad o handlade i det vackra vädret, väldigt skönt!

Saknar D, känns som att jag knappt ser honom nu när vi båda jobbar igen. Han är ledig ett par dagar nu i veckan, skönt! Förhoppningsvis kommer han inte jobba fullt lika mycket helger framöver...

O nu ska jag fortsätta slökolla på serier o kramas med katter, det känns alldeles perfekt en dag som denna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar