onsdag 8 januari 2014

Tisdag?

Nej, onsdag... Men det känns som en tisdag! En lång dag full av diverse trassel ;-) Utbildningen imorse va lång o jag har känt mig helt urlakad hela dagen, mailen har trasslat o vi har inte haft nåt internet på nästan hela dagen. Svårt att jobba utan internet när minst 75% av det man gör är beroende av just internet :-P
Dagen har bestått av trötthet, huvudvärk, nyheter av olika slag o som sagt, trassel.

Som tur va hade jag planer ikväll! Finaste E & S bjöd på middag så vi kunde avskedsfika M live innan hon flyr fältet för plugg. Så efter jobbet traskade jag dit, käkade tacos med dem, tittade på när de käkade tårta o surrade om allt mellan himmel o jord. En toppenbra avslutning på en mindre bra dag!

Jag har precis kommit hem o nu ligger jag i soffan med Nisse o funderar på om det inte bara är lika bra att ge upp för idag, tvätta bort sminket, borsta gaddarna o krypa ner under täcket o läsa några rader! Jo, jag tror att det är precis det jag tänker göra nu faktiskt ;-)

Hoppas att ni haft en bra onsdagstisdag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar