måndag 6 januari 2014

Lite om 2013

Hittade denna lista på denna blogg: http://mariiahelen.blogg.se/ och i brist på annat att göra så norpade jag den! Håll till godo;)

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Jodå, en hel del saker ;)

Genomdrev du någon stor förändring?
Förutom att jag gick igenom en skilsmässa, flyttade två ggr och träffade mitt livs kärlek? Njae ;)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ingen nära vän, men mer än en bekant :)

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
7 januari - dagen då skilsmässopapprena skickades
28 mars - Jag & E sov i min nya lägenhet första natten, på madrasser och utan möbler
29 mars - första gången jag träffade D
26 april - min lillebror friade till sin fina tjej 
28 april - jag & D blev tillsammans
17 september - Vi fick nycklarna till vår fina 5:a

Finns många fler, men dessa är nog de största!

Vilka länder besökte du?
Körde faktiskt in i Finland en sväng på semestern, till Kemi.

Din största framgång på det privata planet?
Jag lärde mig att sätta mig själv, min hälsa och mina drömmar i första rummet.

Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin (vi har åkt omkring en väldans massa) och god mat tror jag.

Största misstaget?

Oj, jag har säkert gjort många misstag, men kan faktiskt inte komma på något speciellt just nu.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Väldigt många saker, men en speciell sak som verkligen gjorde mig glad var julklappen jag fick av min fina Smula, det och att jag träffade D <3 br="" nbsp="">

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting faktiskt! Jag tycker att mitt 2013 blev precis som det borde, så varför ångra något?

Mest stolt över?
Att jag tog mig ur det svarta h¨let och hittade tillbaka till mig själv. Och så är jag stolt över ett stort mål jag och min chef uppnådde på jobbet strax innan jul :)

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Jag tänker ta vara på varje minut med D och verkligen njuta av livet på både gott och ont. Jag tänker även välja bort allt jag kan välja bort som kan få mig att må dåligt! Så, mer eller mindre, jag tänker fortsätta leva med inställningen att livet är underbart :)

That´s that! Frågor på det? Kommentera gärna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar