fredag 17 januari 2014

Fredag igen...

Veckan har gått ruggigt fort fast den här känts gå i slowmotion ;-) Fullt upp på både dagar o kvällar, o en hälsomässigt tung vecka, men det har ju gått bra det med! Jag verkar ha fått en ny följeslagare på fredagar dock, en ovälkommen sådan, migrän :-P Tur att chefen har samma problem så det finns medicin på jobbet, men kanske är det en bra idé att investera i egna piller i förebyggande syfte trots att jag hoppas slippa skiten nästa fredag.
Har inte haft problem med migrän på ganska länge, känns inge kul alls att den kommit tillbaka. Men, det finns ju som sagt medicin! :-)

Veckans fredagstema va iaf superhjältar! Kul :-) Jag valde att klä ut mig till nån slags kombination av Blade o Hit Girl i Kick Ass. Jag såg inte klok ut, men det bjuder jag på ;-)

Bjussar på ett par egobilder, en med tema o en utan.
Håll till godo o ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar