lördag 15 september 2012

Underbara lördagar

Jag tro lördagar är mina absoluta favoritdagar! Man har sovmorgon, kan göra vad man vill och ändå har man en ledig dag kvar innan allvaret börjar om. Fredagar är också bra, men lördagar är nog snäppet mysigare;-)

Jag sov till 9:30, började dagen med att gosa lite med Nessie innan jag gick ner o diskade och startade en maskin tvätt. Sen vispade jag ihop en ugnsomelett med paprika, rödlök och fetaost. Medan den stod i ugnen körde jag ett 20 minute express Zumbapass o nu sitter jag i soffan o kikar på Vampire Diaries o njuter av en kopp kaffe.

Snart blir det duschen o sen fara bort på dollar o handla lite bra att ha grejer inför helgen bakmaraton.
Idag blir det chocolate chip cookies med Marabou Schweizernöt och Dumlemuffins med en hint av kaffe.
Visst låter det gott?

Just nu tycker jag att livet är helt underbart, jag har inte speciell anledning till det men jag njuter i fulla drag:-)

Hoppas ni får en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar