söndag 16 september 2012

Blä:-(

Mina bullar blev kanon! Hur goda som helst, faktiskt, så goda att jag blev tvungen att smaka hela två stycken!
Det gör jag aldrig om... Fy fan va dåligt jag mår nu:-( Ont i magen som bara den o mår jätteilla...

Jag vet inte exakt vad jag reagerar på, men mest troligt både fett, socker, mjölk och mjöl, eftersom jag mår lika illa oavsett om jag äter maräng, smörgåstårta, bullar eller godis o glass.
O det är väl inte hela världen? Det är ju lättare att låta bli det onyttiga om man faktiskt blir klen av det. Dessutom får jag eksem i ansiktet, inte heller så kul.

Men nån gång ibland vill man ju kunna njuta av såna godsaker. Speciellt när man spenderat en hel helg på att baka! Men det ser ut som att jag får avstå alla godsaker jag gjort till min födelsedag:-(
Tur att man kan njuta av trevligt sällskap och kaffe eller te istället!

Jag får väl mumsa på en bit mörk choklad eller en frukt när alla gäster går igenom min fikabuffé;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar