söndag 2 september 2012

Ännu en lugn helg

Ja, den här helgen har jag inte gjort många knop;-)
Igår va jag iväg en sväng och hälsade på Ellinor tillsammans med Maja, Maja släppte av mig på byn på vägen hem så jag kikade in en snabbis på Hellroad o sa hej. Det va öppet hur där igår för att fira 2-års dagen.

Knatade hem o insåg att jag glömt plocka fram köttfärs till middagen ur frysen, så vi beställde käk från annexet... Jag tog en kycklingburrito med sallad istället för strips, vanlig sallad kändes för tråkigt o allt annat på menyn är klart alldeles för onyttigt.

Resten av dagen/kvällen spenderades i soffan, framför Glee;-) Har nästan kollat igenom hela säsong 1 igen den här helgen, tror jag kan se den serien hur många gånger som helst! Jag tröttnar aldrig. O snart, närmare bestämt kring 26/9 kommer säsong 3att dimpa ner i brevlådan. Har såklart sett den 2 ggr redan, men det är ändå en annan sak att ha det på dvd. O den 13/9 är det säsongsstart för säsong 4 i USA:-D O samma kväll har Once upon a time säsong 2 premiär, så fredagen den 14:e vet jag vad jag ska göra;-)

Inga fler har ringt på huset än, men det kommer säkert!
Mamma föreslog att vi skulle boka in en visningstid,kanske till nästa helg, men jag är osäker på det. I större städer är det en skitbra idé, här är jag dock osäker... Speciellt som älgjakten startar nu... Men det tål att funderas på!

Skulle va skönt att få det gjort, vill mest bara bli klar med allt nu och få en ny bostad att installera mig i...
Och ja, katterna följer med mig;-) De gör jag mig aldrig av med, mina små älsklingar, de är min familj<3

Du ska jag kolla vidare på Glee, sen ska jag frosta av frysen o köra en maskin tvätt. Det känns som ett lagom projekt en söndag som denna;-)

2 kommentarer:

  1. Följer din blogg flitigt/Tina ,s Tycker du vågar så mycket och är öppen

    SvaraRadera
  2. Perfekt info, såg precis sista avsnittet på säsong 1 av Once Upon a time, bra att veta att väntan på nästa avsnitt inte blir så lång:)

    Lycka till med försäljningen av huset!

    SvaraRadera