torsdag 13 september 2012

Morgonträning

God morgon, mina vänner!
Fredag idag, härligt:-)

Har ju glömt berätta en grej! Jag har börjat träna lite direkt på morgonen.
Jag är ju som ni vet en ganska trött människa, o att ta sig ur sängen en halvtimme tidigare varje morgon för att träna är rätt tufft. Men jag gör det!
Varför? Av två anledningar, dels förbränner man mer på morgonen och dels blir man faktiskt mycket piggare under dagen:-)

Så vad tränar jag? Ja, jag har bara kört morgonträning den här veckan så jag kör inte jätteavancerat. Leg värmer upp med 5 min på träningscykeln, sen kör jag lite step i några minuter och slutligen lite blandade mag och armövningar. Jag tränar i ca 20 min och sen stretchar jag ordentligt!

Låter inte mycket kanske,men jag kickar igång dagen! O när jag vant mig vid att träna på morgonen kommer jag att utöka programmet o kliva upp ännu lite tidigare!

Testa du med:-)

Nu ska jag göra mig iordning inför veckans sista arbetsdag,ikväll blir det kalas.
Vad ska du hitta på ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar