söndag 16 september 2012

Söndag = Vilodag?

Söndag igen, tiden går verkligen fort!
Om en vecka har jag kalas, bästa bonusfamiljen kommer o firar mig:-) På måndagen kommer mina underbara vänner och på onsdagen går flyget till mamma! Räknar fortfarande ner dagarna, känner mig som ett litet barn som räknar dagarna till tomten kommer;-)
Jag älskar att fylla år!

Idag är jag seg, skönt seg. Så denna söndag blir lite av en vilodag. Ingen träning o inga måsten. Ska bara hänga lite tvätt o svänga ihop lite kanelbullar:-) Man kan ju inte ligga i soffan hela dagen;-)

Tänkte baka tårtbottnar i veckan också, så slipper jag stå med allt på lördag!

Igår kväll fick jag besök av Elsa, hon hade med sig mjölk direkt från tanken som jag ska använda till bullarna. O så fick hon smaka en cookie o en muffin, de fick godkänt;-)
Hoppas de smakar lika bra när jag ska bjuda på dem nästa helg!

Tänkte börja packa lite inför resan också, jag brukar kunna hålla på med det ett tag;-) Packar fulla väskan för att sen komma på att jag skulle haft med den där klänningen istället,eller att nu vart det nog för mycket så då plockar vi ur nåt, haha. Dessutom måste jag se till att ha plats för eventuella shoppingfynd i utlandet:-)

Ååh, jag undrar vart vi ska!!! 
Ska bli så himla spännande:-D
Ena stunden hoppas jag på London, för att sen ändra mig o önska att vi ska till Budapest eller komma på att jag nog gärna vill till Prag, ja ni fattar. Det spelar ingen roll dock, alla städer är värda att se o att få åka med min älskade mamma kommer oavsett vart vi åker att vara höjdpunkten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar