måndag 3 september 2012

Tillbaka till skolbänken?!

Idag börjar jag skolan! Visst låter det fel? Att jag ska plugga?
Men det ska jag! På schemat står Naturkunskap 1, det är den första kursen av 3 som jag ska läsa in.
Dags att fixa de där sista gymnasiebetygen!

Om jag är nervös?! Det kan ni ge er tusan på.... Jag har aldrig läst naturkunskap o har ingen aning om vad jag har att vänta mig. Jag vet inte ens hur många lektioner i veckan jag ska ha. Har fått väldigt klent med info:-S

I november kör matten igång o svenskan ska jag tenta av så fort jag har tid, förhoppningsvis i oktober.

Nu vet ni;-) O jag ska göra mig iordning o fara på jobbet;-)

2 kommentarer:

  1. Heja Dig!
    Aldrig försent att börja plugga, jag varöver 40 år när jag började läsa till förskollärare.
    Fyra År på Växjö universitet.
    Kram underbara unge :)
    Annika

    SvaraRadera
  2. Tack för din gulliga kommentar Annika!
    Att plugga in de fjuttiga betyg jag saknar nu är det bästa beslut jag tagit på länge. Det känns så skönt att äntligen ha tagit sig för att göra det! Som du skrev, det är aldrig för sent;-)
    Det kommer nog bli en förskollärare av mig också i framtiden, men just nu trivs jag bra med mitt liv och mitt jobb. Jag har verkligen haft turen att hamna på ett toppen arbetsplats med underbara kollegor.

    Hoppas allt är bra med er! Kramar

    SvaraRadera