lördag 22 september 2012

Hmm...

Idag kom Maja o firade mig! Hon hade gjort ett jättefint armband, ett vänskapsband i svart och rött, o köpt en ruggigt cool kapsylöppnare som ser ut som en mun med vampyrvänder, me like:-D
Vi fikade lite o snackade lite strunt, alltid lika trevligt!

Förutom det har jag bakat tårtbotten nr 2 och fyllt den till imorrn, nu återstår bara att dekorera den och spritsa fluff på mina muffins.
Hinner jag imorrn ska jag dra en snabb sväng med dammsugaren innan det kommer folk, men förutom det är jag redo;-)

Maken är ute på vift ikväll, det är visst jippo överallt utom hos mig... Han skulle kalasa lite med ett gäng grabbar o sen skulle de, precis som alla andra, ut på MC-klubben. Så han lär ju va tokigt bakis imorrn:-(

Nu ska jag återgå till soffan o min bok, funderar på att dra på mig Onesien också, finns ju ingen anledning att ha klänning när man är ensam hemma med tre katter;-)
Ha en kul kväll hörrni!

Sometimes, you get really disapointed when you realize you won't get something you didn't even know you wanted...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar