söndag 9 september 2012

Nedräkning pågår...

Jag räknar dagarna, 15 kvar till min födelsedagen, 17 kvar till min resa till mamma och 18 kvar till min och mammas resa någonstans i Europa.
Längtar, som en tok!

Nästa helg ska jag baka lite, mest troligt blir det vanliga hederliga kanelbullar, chocolate chip cookies, nån slags cupcakes, o självklart minst en tårta. Tänkte bjuda de gäster som vill komma på en mindre fikabuffé:-D

På söndagen, alltså om två veckor,kommer min bonusfamilj <3, och eventuellt en och annan vän, på självaste födelsedagen som såklart valde att infalla på en måndag, kommer några av mina vänner och bekanta. O sen på onsdagkvällen går flyget till Stockholm<3
Söndagen, när jag o mamma är tillbaka i Sverige, ska jag spendera med att fira igen. Den här gången med världens bästa lillebror och hans sambo hemma hos mamma.

Ja, jag har massor att se fram emot inom den närmaste framtiden:-)
Förutom allt det ska jag o en kollega börja sjunga i en kör,hur kul som helst! O så ska jag hjälpa till med Hometown Gloryfestivalen i oktober.

O sen, vips, så kommer julen! Den ska firas hos mamma såklart:-) O så har jag massor av annat kul planerat över jul och nyår, kommer ju att vara i sthlm i nästan två veckor!

Men just nu ser jag bara fram emot ännu en fullspäckad vecka, med jobb, plugg, kör o lunch med en gammal vän.
Ju mer man har att göra, dessto snabbare går tiden, så nu håller jag mig sysselsatt så att födelsedagen och allt roligt kring den kommer fort ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar