onsdag 19 september 2012

Morr... O kanske en aning fräs...

Fortfarande sjuk:-( Jag hoppades på att kunna jobba imorrn men det verkar kört...
Mådde bättre i morse, kände mig hyffsat pigg, om än en aning illamående, när jag vaknade. Hade nog ingen feber, kändes inte så iaf, men ingen direkt matlust.
Tvingade i mig lite soppa till frukost mest bara för att få nåt i magen, inte lätt att äta när man mår illa..

Elsa ringde precis när jag hade klivit upp o frågade om jag ville ha lite sällskap, o det är klart att man inte tackar nej till det! Hon kom med filmer, en dosa av mitt favoritsnus som jag köper ibland för att lyxa till det (L.D salmiak) och vindruvor.
Först kollade vi på Lorax, hysteriskt kul, o sen Avengers som också va riktigt bra:-) Fick i mig några vindruvor o lite proviva och njöt av att slippa va ensam i några timmar.

När hon for tillbaka för sitt kvällspass på jobbet va jag hungrig, jag blir ju hungrig som vanligt trots att jag mår illa. Så jag letade upp en minimatlåda i frysen, knappt en halv portion,som jag värmde o långsamt åt upp. Sen knöt det sig i magen igen o sen dess har jag både haft ont o mått ännu mer illa:-( Dessutom har febern kommit tillbaka igen, även om den åtminstone är lägre än igår.

Så ja, jag tycker fortfarande synd om mig själv:-( O det tänker jag fortsätta med tills jag blir frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar