söndag 23 september 2012

Bortskämd!

Jag har helt underbar familj, ingift som medfödd, o underbara vänner<3
Idag har jag blivit firad av bonusfamiljen, L & M med barnen och min mammas härliga moster som bör utanför Brunflo!
Att min egen släkting skulle komma hit va helt oväntat och en väldigt glad överraskning:-)

Jag har iaf haft en helt underbar eftermiddag i superhärligt sällskap och fått massa alldeles på tok för fina presenter. Fick även ett par otroligt fina och uppskattade presenter från mammas kusin, hon hade gjort två jättesnygga halsband till mig. O så fick jag ett presentkort av världens mest underbara (o bästa också tror jag) tatuerare!
Förutom det har jag fått en massa pengar till min resa med mamma nu i veckan och ett till presentkort.

Jag blir alldeles rörd! Både för att så många vill va med och fira men, men också för alla fina presenter.
Japp, jag känner mig otroligt bortskämd! Lite som en prinsessa;-)

O imorrn infaller dagen D, dagen då jag lämnar 20-årsåldern och "blir vuxen". O då fortsätter firandet med några av mina fina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar