torsdag 20 september 2012

Iiih!!!

Dumma virus! Har ju inte fått ett vettigt handtag gjort på flera dagar!
Så nu är jag stressad, som om det skulle göra min irriterade mage gladare... Jag har hunnit baka tårtbottnar till en tårta, men har en kvar att baka. Jag måste städa, o handla det sista till alla kalas, o göra fluff till mina cupcakes....
Jag måste tvätta, o börja packa inför resan... Hur ska jag hinna??

Imorrn ska jag jobba om det så krävs att jag kryper dit! O efter jobbet måste jag handla det sista. Får försöka hinna med det mesta imorrn kväll, kommer ju folk redan på lördag för att fira mig!

Sen blir det födelsedagsfirande i tre dagar, o då återstår bara tisdag kväll att få allt klart inför resan...
På tisdag kväll ska jag köra över min packning till Elsa som ska skjutsa mig till flyget direkt när jag slutar på onsdag. (Jag har bra underbara vänner som ställer upp o kör<3 )
Så, ja, detta elaka virus har kvaddat mina planer rätt rejält. Tiden känns inte riktigt räcka till just nu:-S

Men, men, det löser sig! O det blir säkert bra... Men jag känner mig aningen stressad... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar